InVi

Nyhetsbrev 2020-5 (09.07.2020)

God erfaring med Webinar, nytt hjelpesenter kommer og fakturering 1. halvår sendes ut.

1. God respons på InVi Webinar

Vi hadde tre Webinar om InVi. Det har vært rundt 40 personer med på vår testing av tre 30-minutters runder. Det er trolig at vi fortsetter med slike runder etter sommeren også. Minner også om at vi kan kjøre slike små oppfriskingsrunder i forbindelse med møter i nettverkene. Vi ser på dette som brukerstøtte, og det er derfor ingen kostnader. Du finner opptak samt spørsmål og svar på wis.no/invi/kurs.

2. Nytt hjelpesystem kommer i sommer

Vi er ferdig med nytt hjelpesystem i InVi og jobber nå med innholdet. Planen er å legge det ut i løpet av sommeren. Vi tror det vil bli svært nyttig for de som bruker systemet, og gleder oss til å vise det fram.

3. Fakturering 1. halvår 2020

1. halvår er ferdig og vi sender nå ut faktura for siste seks måneder. Det er både lisens og betaling for sms. Dere kan alltid gå inn på Innstillinger - Konto og velge periode for å se hva som blir fakturert. Vi har etter ønsker fra sentralene økt fristen på 2 til 6 uker for betaling. Det betyr at forfall er satt til 20. august.

4. Andre forbedringer i InVi

Det gjøres stadig forbedringer i InVi, og du kan følge utviklingen på

Ønsker alle en god ferie.

Med hilsen Teamet bak InVi
E-post: wis@wis.no
Tlf: 7245 0190