Brukerstøtte

< Til prosjektet

Wis Tiltak Versjon 4.1, 05.06.2008

Fraværsrapporter blir prioritert, Forbedring av arbeidsprosesser og oppslag (logikk i programmet) 

Antall punkt: 17

Område Tekst Status
Bedriftoppsett
539
Feil i fraværsberegning

En feil i antall dager på fraværsføring har gjort at systemet beregner fraværet med en dag for lite.

Fravør med samme fra dato som til dato beregnes som 0 dager, dette er korrigert til 1 dag

Vi ber om at dere går over fraværsføringen å setter fra og til dato korrekt.

Utført
Rapporter
506
Ny rapport: 4 ukers fraværsrapport til NAV

4 ukers fraværsrapport (fremmøte skjema) til NAV er laget og aktiv.

Det er mulig å velge en oversikt opp til 52 uker.

Utført
Rapporter
534
Konvertere rapport 13

Det var endel kodetekst i rapport 13 dokumentasjon og hjelpetekst, dette er nå fjernet

Utført
Backup
516
Nye utvalg i velgeren for personalmodul

Nye utvalg for velgeren i personalmodulen blir tilgjengelig. Det er nå utvalg Pr Tiltaksordning, Pr Status, Pr Avdeling, Pr Saksbehandler

Utført
Rapporter
531
Nytt felt på rapport 08
Vi har lagt inn fødselsdato bak navn på rapport 08. Status pr. tiltak
Utført
Backup
532
Nytt flettefelt
Nytt flettefelt. tiltak saksbehandler skal flettes fra feltet saksbehandler på tiltaks flippen
Utført
Bedriftoppsett
521
Endring i fraværstyper i personalmodulen

Fraværsoversikten blir oppdatert med flere kolonner for egenmelding og sykemelding med timer.

Utført
Personal
530
Fletter ikke e- post i dokumentmal

Bedriftens e- post adresse flettes nå inn i dokumentmalen.

Utført
Avdelinger
526
Endring av oppdateringsrutine

Oppdateringsrutine for fremtidige versjoner av Wis Tiltak har blitt perfeksjonert for å hindre at det forekommer feil under oppdatering av programmet. Bedre loggføring, feilrapportering og testing er innført.

Utført
Backup
523
Knappen skriv ut

Hvis man trykker "skriv ut" på en loggføring under personale, blir kun innholdet i loggen skrevet ut, og man mangler blandt annet logo, tittel, bedriftinformasjon og lignende. Knappen vil bli fjernet, og man vil heretter gå gjennom forhåndsvisning for å skrive ut en loggføring.

Utført
Dokumentmaler
522
Oppdatere informasjon ved ny kontakt
Ved opprettelse av ny kontakt oppdateres ikke persontilknytting på loggføring for kontakter seg, slik at man kan knytte den nye kontakten til en loggføring. Dette er en liten oppdateringsfeil som er blitt korrigert.
Utført
Avdelinger
525
Oppslagsfelt sorteres på korrekt tiltaksordning
Alle oppslagsfelt for arbeidsledere, ansvarlige, tilgang og lignende vil bli sortert etter tiltaksordning. Kun ordinært ansatte utenfor tiltaksordning vil komme opp i disse listene/søkene.
Utført
Fraværsføring
529
Feltet for navn i timeføring er for kort
Feltet for navn i timeføringen er for kort til å holde lengre navn. Dette må justeres opp for å kunne vise lengre navn på ansatte.
Utført
Avdelinger
410
Lage et nytt tiltak

Redigering av tiltaksordninger er aktivert for administrator og superbrukere. Man vil nå kunne legge til, slette og endre tilgjengelige tiltak, og satser/plasser på disse tiltakene.

Utført
Avdelinger
514
"Hopp til"-knapper feiler når tilknyttet felt er blankt
Hvis man trykker på "Hopp til"-knapper hvis feltet er blankt får man en feilmelding. Dette er fikset slik at knappene ikke er aktive så lenge det ikke står informasjon i feltet.
Utført
Utskrift
520
Bedriftens stilsett oppdateres ikke på forhåndsvisning og utskrift

Bedriftens stilsett slår seg ikke gjennom til forhåndsvisning og utskrift grunnet en feil ved oppdatering av visningen. Dette er nå fikset i denne versjonen av Wis Tiltak.

Utført
Dokumentmaler
419
Markere bedrifter i velger lista
I listen for kontakter vil man nå kunne se forskjell mellom en enkeltperson og en bedrift ved å se på ikonet som står før navnet.
Utført