Brukerinnstillinger

I kontaktmodulen kan man velge om kontakten skal være en vanlig kontakt eller en bruker.

Hvis kontakten også skal være bruker, altså kunne logge seg på må man hake av for pålogging.

Du kan nå legge inn brukernavn, bestemme meny (hvilke moduler vedkommende skalha tilgang til) og tilgang (hva vedkommende kan gjøre i de forskjellige moduler.

Deretter kan man sende en invitasjon hvor brukeren får en e-post og kan lage sitt eget passord og logge på.

Meny

Her velger du hvilke moduler vedkommende skal ha i venstremenyen

Ansatte har skriveadgang til følgende moduler:

Nyhet, dokument, kalender, kontakt, aktivitet, mappe, oppgave og viser sentralene.

Frivillige har leseadgang til følgende moduler:

Nyhet, dokument, kalender og har mulighet for å redigere egne oppdrag.

Styret har leseadgang til følgende moduler:

Nyhet, dokument, kalender og sentralene

Innsyn har leseadgang til følgende moduler:

Nyhet, dokument og sentralene

Tilgang

Her bestemmer du hva man kan gjøre i de forskjellige moduler (skrive,lese, slette,lage ny info, publisere)