Internett: www.wis.no E-post: wis@wis.no
Tlf: 7245 0190 Fax: 7245 0191

Startsiden | Produkter | Drift | Markedsføring | Ta kontakt | Gå til
Søk:
Logg innLogg inn 

Wis Skole Versjon 30d, 02.02.2010

Endret: 08.02.2010  

Fikset feil i eksport til PAS. Forbedret eksport til Feide (både ABC og IMS). Diverse små korrigeringer.

 

 

Alle | Ikke utført | Utført


Import/Eksport
Nr Utf Tittel Beskrivelse
1 Feil i eksport til PAS (02.02.2010) Det har oppstått en feil i eksporten til PAS etter at vi oppgraderte våre utviklingsverktøy. Feilen er nå fikset slik at man kan eksportere prøvegrupper på vanlig måte.
2 Forbedret eksport til Feide (02.02.2010) Det er gjort en rekke forbedringer av xml-eksportene til Feide i henhold til tilbakemeldinger fra brukere. Dette gjelder både ABC Enterpriseformatet og IMS Enterpriseformatet. I den forbindelse er det også innført nytt felt på Skolen - Generelt: skolens kortnavn. Dette benyttes av Feide-eksportene til å identifisere skolen

Karakter
Nr Utf Tittel Beskrivelse
3 RLE - samisk plan (02.02.2010) RLE - samisk plan er innført fra og med skoleåret 2009-2010. Det er nå tatt inn i Wis skole.

Personale
Nr Utf Tittel Beskrivelse
4 Feil i bilder - personale (01.02.2010)
5 Valg av faglærer feiler for VO skoler (01.02.2010) På grunn av en feil har ikke voksenopplæringsenheter kunnet legge inn faglærere på klasser. Dette er nå rettet opp.

Rapport
Nr Utf Tittel Beskrivelse
6 Feil i gamle vitnemål (02.02.2010)

I forrige versjon kom det med en feil som gjorde at 1.siden av gamle vitnemål kom ut blank. Dette er nå fikset.

 

Imidlertid er det en rekke skoler som opplever at teksten i gamle vitnemål flyter ut av sine rammer. Dette er et problem vi ikke har klart å løse enda. Vi jobber med saken.

7 Ny versjon VIGO: 1.2.2.2 (01.02.2010)

Har korrigert rapportene til VIGO i henhold til endringslogg for versjon 1.2.2.2. Dette gjelder rapportene "Inntakskontor elever fil" og "Inntakskontor karakterer fil". I tillegg konverteres karakteren "-" (ikke karakter) til IV (som står for Ikke vurderingsgrunnlag) i rapporten.